vrijdag 21 april 2017

Dag 43: Olleros- San Salvador de Palazuelo; 34 km.


Ondanks dat de Goede Week voorbij is was het vandaag penitentie. Schreef ik gisteren nog iets van de weerbots, wel, die heb ik vandaag gekregen. We waren nog maar net vertrokken of mijn rechterkuit begon weer te protesteren. Ik moest weer mijn voet op 2 uur draaien. Ik heb dan mijn brein opdracht gegeven om alle -ines aan te maken die het kan: adrenaline, melatonine, endorfine, insuline, amfitamine, ... Ik heb dan nog een flesje cocaine toegevoegd (niet het echte spul natuurlijk, maar zoiets uit een petflesje met gestyleerde letters en veel rood). Het hielp allemaal niet veel. Ik dacht eraan om in Mombuey halt te houden maar ik sukkelde toch verder en zo ben ik om 17u30 toch binnengebold in de albergue bij de lokomotief Kristina die al een uurtje in de zon zat te niksen.
Gelukkig ben ik dus weer op schema.

We zitten hier in een kleine refugio met 4 bedden (zie foto). In dit dorp is er verder niets. We wisten dat en hebben wat voeding meegesleurd. Morgen na 6 km hebben we vooruitzicht op een ontbijt.